Ehkä tuo kuva tuossa kertoo jotain... Paljastanpa nyt kaikille lukijoilleni salaisuuden... Joillekin olen sen kertonut.

Mulla oli noin kuukauden ajan profiili suomi24:n treffit-palstalla eli suomeksi sanottuna seuranhakuilmoitus.  Itse selasin ahkerasti 40-52 -vuotiaiden miesten profiileja, olisiko joku mulle sopiva. Olihan niitä mielenkiintoisia. Monelle laitoin viestiä, "olet kiinnostava mies", jne... Harva edes vastasi viestiini. Paskapäät! Mielestäni olisi kohteliasta vastata edes niin, että sori et kiinnosta. Moni kävi sivuillani katselemassa ja ihmettelemässä, osa monta kertaa kuukauden aikana. Lopultakaan koko juttu ei johtanut yksiinkään treffeihin tms. Muutaman kanssa sovittiin, mutta lopulta heistä ei kuulunut mitään.

Niin, sainhan mä monta viestiä ukkomiehiltä, jotka kaipasivat salaista seuraa. Itse en kuitenkaan hakenut seksiseuraa vaan aitoa ihmissuhdetta. Lopulta viime viikonloppuna otin profiilini pois. Miksi vaivautua enempää.

Jäin miettimään, mistä johtui ettei, kukaan ollut kiinnostunut musta. Itse ajattelen, että se johtui kiloistani. En kertonut, mitä painan, vaikka sitä kysyttiinkin. Ruumiin muodosta laitoin, että pyöreä. Suurin osa miehistä hakee siellä naista, joka painaa max 80 kg ja minähän painan vielä 30 kg enemmän. : (   Perhanan lääkkeistä tulleet kilot! Joskus ajattelen, että olisi mukava olla oma laiha itsensä, mutta siinä on niin suuret riskit sairastumiseen, jos jätän lääkityksen pois, että taidan kuitenkin mieluummin olla lihava itseni ja hyvässä psyykkisessä kunnossa. (Tosin nyt en ole sitäkään.) Ilmeisesti tuo touhu netissä verotti itsetuntoani tai jotain, koska olen pari viimeistä viikkoa ollut enenevästi masentunut ja väsynyt.

Olihan mulla siellä valokuviakin, jotka myös paljastivat, etten ole ihan tavallinen kaunokainen. Kuvissa näkyi kaksoisleuka, vaikka katselinkin taivaalle, sekä pulleat posket. Mulla on erittäin lyhyt tukka, monet miehet tykkäävät pitkähiuksista naisista.

Ehkä mulla oli liikaa tekstiä kaikista harrastuksista ja elämästäni. Tiedä häntä. Kaikenlaista olen miettinyt. Yhden sortin karjamarkkinat nämäkin.