Aamupäivällä pohdin mennäkö Liisan kirjapiiriin vai ei. Väsytti ja ahdisti, tuntui että kotonakin olisi kaikenlaista tekemistä, jollei muuta niin voisin maata sohvalla kirjan kanssa. Soitin Tarjalle, jos hän olis lähtenyt mun kanssa kahville, mutta hän oli flunssan kourissa ja juuri lähdössä lääkäriin. Hän epäili, että flunssa oli painunut keuhkoihin, kun rintaan pisti. Eli en siis saanut pakotietä Tarjan kautta. Tutkailin s-postiani ja Hannele oli laittanut viestin, jossa kehotti mua lähtemään Liisaan. Soitin hänelle ja juteltiin kaikenlaista.

Vihdoin viimein sain käytyä suihkussa ja laitettua tukan. Lähdin Liisaan. Täytyy sanoa, että se oli vikatikki. Olisi vaan pitänyt kuunnella sisäistä ääntä. Tunsin  itseni ulkopuoliseksi, enkä jaksanut kovin kiinnostua muiden kirjoista, varsinkin kun siellä oli jatkuvasti jotain hälinää. Puhumattakaan Reinosta!  Nyt hän rohkeni puhua mun päälle! Kaikki jotka mun kanssa ovat olleet jossain ryhmässä, tietävät etten siedä sitä että puhutaan toistensa päälle eikä kuunnella mitä asiaa puhujalla on. Jos olen vetämässä ryhmää, huomautan asiasta  ja pidän ryhmässä melko tiukkaa kuria.  Varsinkaan sitä, että joku Reino puhuu mun päälle en kyllä siedä. Hän on muutenkin sellainen hölöttäjä ja omien juttujensa nauraja, että en millään meinaa nykyisin kestää häntä.  Hän sai multa aika kovaäänisen huomautuksen, että "nyt puhun minä". Opiskeluaikana eräässä seminaarissa yksi Reinon tapainen henkilö (Suffeli)erehtyi samoin puhumaan mun puheeni päälle, sanoin hänelle myös melko kipakasti kenen puheenvuoro nyt on. Hän uskoi asian kerralla. Ihmettelen miten ne ihmiset, jotka käyvät Liisassa jatkuvasti, kestävät Reinoa. Luulen että en mene kirjapiiriin ensi viikolla.

Olin unohtanut kukkaroni kotiin ja se harmitti. Olin varanut Sokokseen lahjan kummitytölleni, joka piti käydä hakemassa, samoin muutamia muita juttuja. Sokoksessa oli 3+1 päivät. Ärsyttävää ajaa eestaas jonkun lompakon takia, ilmankin väsytti. Tulipahan asiat hoidettua ja rahaa meni että viuhui. Jossain juuri tietoisuuden rajamailla kummitteli autoremontin hinta. Jos maksaa kovin, pitää sit vaan vinguttaa Visaa ja siirtää maksua pikkuisen eteenpäin, että saan säästettyä ko. summan, jos se on kovin suuri.