Näitä mitäänsanomattomia päiviä tulee ja menee. Ruuan laittoa, pyykin pesua  ja pientä siivousta ym. tavallista kotitouhua. Sain sentään itseni tänä kesänä toisen kerran pyörällä kauppaan. Eka kerralla luulin kuolevani, nyt meni jo paremmin.  Harmillisen vähäistä on mun liikuntani, enemmän kävelyä autoon ja autosta pois. En oikein osaa ajoittaa tekemisiäni niin, että kerkeisin esim. asioille pyörällä vaan jätän kaiken viime tippaan ja sit onkin taas mentävä autolla.

Tänään on ollut koko päivän kurkku kipeä, nyt illansuussa alkoi nenäkin vuotaa. Toivottavasti ei iske mikään kesäflunssa, kun olen ens viikolla menossa Aijan kanssa kylpylään. Olen odottanut sitä reissua jo pitkän aikaa. Eilinen saunominen ei tehnyt hyvää jalalle, kantapäähän palautui entinen kipu. Tänään kaupassa linkutin taas tuttuun tyyliin. Kamalaa jos joudun jonkun tunarikandin piikitettäväksi terkkariin.! En muutenkan ole tänään voinut kovin lepuuttaa jalkojani, kun on pakko tehdä näitä huushollihommia. Olisi todellakin kiva saada jalka kuntoon, että pääsisin kävelylle.

Pihalla olisi kiva nyppiä rikkaruohoja, mutta siinä kohtaa sentään säästän jalkaani.Tilda oli jälleen kerran kaivanut SUUREN kuopan aidan alitse ja karannut siitä. Mun kaikki kukkamaakivet menee sen kaivantojen täytteeksi. Harmi kun en huomannut ottaa valokuvaa aukosta, pitää muistaa seuraavalla kerralla, sillä se tulee niin kauan kuin tuossa koirassa virtaa riittää.

Viime yönä näin unta, että olin ostamassa sitä vanhaa koulua. Siellä oli paljon katsojia ja talo oli sisustettu. Siellä oli vanhoja huonekaluja, jotka kuuluvat kauppaan. Keittiössä oli kaapit ja paljon kaikenlaisia kauniita ruokailuvälineitä. Mulla oli hiukan huoli, että joku tarjoaa enemmän kuin mä. Mitähän tämäkin uni kertoo? Ainakin mun haaveestani, jota en pysty toteuttamaan. :(    Miksi toiset ihmiset saavat sellaisen kodin kuin haaveilevat ja joidenkin pitää tyytyä siihen, mitä sattuu saamaan? (Niin tää on taas se sama filosofinen ongelma, miksi toiset ja toiset taas ei. Sillä oli joku hieno latinalainen nimikin.)

658197.jpg