Tää kesäaikaan siirtyminen on sit kans ihan hanurista!  Tää aamu meni hyvin, mutta muistan, että työelämä-aikoina oli raskasta. Voi olla että vieläkin tekee tiukkaa. Olen kuitenkin asiasta optimistinen, koska mulla on aika tainnuttavat iltalääkkeet. Toivon että pysyn niiden avulla aikataulussa eli jos otan samaan kellonaikaan kuin ennenkin, uni tulee suurinpirrtein samassa ajassa. Tänään sen  näen. Onneksi ei tänä aamuna ollut mitään menoja. heh. Niinkuin mulla niitä yleensä olisi sunnuntaiaamuisin. Koira perhana tuli herättämään jo 9.30. Sillä ei ollut edes pissahätä, halusi vaan saada mut ylös sängystä.

Eilen illalla tuli valvottua, kun katsoin tv:stä Kauriinmetsästäjät. Mä en todellakaan ollut koskaan aikaisemmin nähnyt ko. elokuvaa.  Välillä meinasin lopettaakin, kun se oli niin pitkäveteinen. Esim.  Steven ja Angelan häät. Niitä näytettiin aivan liian pitkään, samoin kuin vietnamilaisten venäläistä rulettia.  Näistä Vietnamin sota -elokuvista olen eniten tykännyt Ilmestyskirja nyt -leffasta. Yleensä en niin kamalasti välitä sotaelokuvista, mutta kaikenlaista  tulee välillä katsottua.

Eilen pohdin ajankäyttöäni. Yksi asia, johon menee ihan liikaa aikaa, on tv:n katselu. Talvella tulee katsottua kaikenlaista, kun ulkona on pimeää enkä halua mennä sinne. Yleensä vähennän tv:n katselua kevään ja kesän tullessa. Totta puhuen en ole koskaan aikaisemmin katsonut tv:tä niin paljon kuin tänä talvena. Mun suosikkejani ovat Sydämen asialla, Inno ja Tila, Lost ja Rimakauhua ja rakkautta. Tänään alkaa uudet  jaksot sarjasta Hiljainen todistaja, klo 22. Katson myös monenlaisia dokumentteja ja leffoja. Inhimillinen tekijä ja Punainen lanka on myös pakko katsoa. Joka päivä menee tv:n edessä ainakin kaksi tai kolme tuntia.

Nyt lähden syömään ystäväni kanssa. Sydämen asialla jää tällä kertaa näkemättä, mutta onneksi se tulee huomenaamulla uusintana. : )