Tänään menin vihdoinkin labraan verikokeisiiin, kilpirauhasarvot, maksakokeet ja valporaatti.  Mulla oli aika klo 9.40, mikä on aivan epäinhimillistä mulle. :)  Sen jälkeen ei huvittanut mennä heti kotiin, joten menin kirjastoon lukemaan lehtiä. Yhteen aikaan tein sitä useinkin, mutta viime vuonna koko homma jäi. Oli ihan kiva lueskella rauhassa Avotakka, Eeva ja Koti ja Keittiö.  Kirjastoon tulee vino pino mielenkiintoisia lehtiä, joten siellä saisi aikansa kulumaan hyvinkin helposti. Saan niistä kaikenlaisia ideoita, mitä VOISI tehdä, jos olisi rahaa. (Taas oli "joku" käynyt mun tilillä tyhjentämässä sitä, joten paskat pakoputkiremontille. Toivottavasti se pysyy kasassa vielä pari kuukautta, jos ei sitten kuljetaan bussilla.)

Saara oli tänään vuorostaan sairaana. Hänen aikansa kului tiiviisti sohvalla rästi Losteja ym. tv-ohjelmia katsellen.

Mä sain jonkun kohtauksen ja kävin pienen lenkin Tildan kanssa. Kyllä kunto on mennyt huonoksi.  Kun tulin kotiin ja kattelin jotain omaa rästiäni videolta, nypin samalla Tildan kaamean takkuturkin. Olin jo eilen illalla nyppinyt sen pään. Siitä tuli aluksi niin hullunkurisen näköinen, kun sen partaa ja korvakarvoja ei ollut nypitty, että me Saaran kanssa naurettiin sitä raukkaa pitkä tovi.  Nyt se näyttää ihan pennulta. Vielä pitää leikata mahanaluskarvat ja nyppiä hiukan jaloista.  Toivottavasti sen ei oo kamalan kylmä ulkona, jos saan enemmänkin outoja kohtauksia.  Sohvinkin nypin joku ilta, sillä on myös viimeistelyt tekemättä. Otan sitten kuvan koirista, kun ne ovat valmiita.

Seikkailin jossain vaalikoneissa ja vastailin kysymyksiin, mulla kun ei ole vielä sopivaa ehdokasta, jota äänestäisin vaaleissa.  Toinen kone oli joku valtakunnallinen ja toinen paikallinen. Molemmat ehdottivat mulle kommunistia ja miestä!!!  Olinpa aika yllättynyt. No, sen tiesin, etten ole erityisen oikeistolainen, mutta en nyt kommunistina ole itseäni pitänyt.  Luulenpa että löysin itselleni melko sopivan ehdokkaan, ainakin pääsin hänen vaalisivuilleen ja sain tietoa hänen ajatuksistaan. Voi olla että käyn vielä lukemassa muidenkin ehdokkaiden ajatuksia. Sinänsä oikein hyvä tää netti, kun tän avulla saa helposti tietoa kaikista ehdokkaista.