Mulla on muuten nykyisin samanlainen hiusmalli kuin Criminal Mindsin nuorella, älykkäällä tutkijalla siis Spencer Reidilla. Hänellä kyllä taitaa olla pulisongit, joita mulla ei toistaiseksi ole  ja toivottavasti ei tulekaan. Varmaan olen yhtä älykäs.;)) Meidän älykkyytemme on vain erilaista.

Tänään on ollut huomattavasti parempi päivä kuin eilen ja monena muuna päivänä.  Heräsin  aamulla aikaisin (jo pimeän aikaan) ja lopullisesti klo 7, kun Sohvi tuli herättämään. Se halus ulos, kun oli kakkahätä. En saanut sen jälkeen enää unta. Oli hiukan vauhtia, mietin menisinkö lenkille, mutta aloin sitten harjoitella italicia. Siihen puuhaan menikin  melkein 4 tuntia, lopulta silmät olivat ihan sirrillä tarkasta katsomisesta.

Piti tänään mennä Tuulikin kanssa salille (ekaa kertaa mun elämässä), mutta peruutin sen eilen ja sovittiin, että hän tulee meille, juodaan kahvit ja mennään pienelle lenkille. Ulkona oli aivan upea ilma, lämmin. Hyvä että tuli ulkoiltua. Takaisin tullessa koiranvihaajanaapurini sirkelöi jotain rimoja. Pyysin häneltä anteeksi taannoista koirien metelöintiä. En vain ollut kiinnittänyt huomiota mihin aikaan niitä päästin ulos. Hyvä kun nyt olemme sovussa. Vaihdettiin illalla vielä muutama sana pihan kunnosta, se kun on aikamoista savivelliä meidän kohdalla.

Olin viime viikonloppuna luvannut Saaralle, että mennään tällä viikolla leffaan. Kun nyt kun kunto antoi periksi, mentiin  katsomaan The Queenia. Ei se mikään erikoinen leffa ollut, Helen Mirren sai oscarinsa ihan syystä.  Seuraavaksi taidan mennä katsomaan Klaus Härön uutta leffaa.