Tässä on ollut muutama päivä väliä, kun en ole saanut kirjoitettua. Mikä lie laiskuus iskenyt... Olen viettänyt melkein kolme päivää yksin kotona.

Sunnuntai-aamupäivällä sää oli suotuisa lenkille molempien koirien kanssa. Sohvikin pystyi kulkemaan puolen tunnin lenkin. Päivän mittaan sää muuttui melkoisesti ja iltaan tultaessa satoi räntää. Tuija oli "vaalikahveilla", vaikka boikotoikin äänestämistä. Yritin käännyttää häntä vetoamalla, että tyhjä lippu on parempi protesti kuin olla äänestämättä. Turhaan!  Lähdin Tuijan matkassa koululle äänestämään. Illan vietin tv:n ääressä vaalijuttuja seuraten. Olin tyytyväinen - ehdokkaani pääsi läpi! Pitäisiköhän alkaa pitää yhteyttä häneen, jotta pystyisin seuraamaan omien intressieni ajamista. Onhan hänellä blogi, jota voisin seurata. Hänet siis löysin vaalikoneen avulla.

Maanantaina kävin nopeasti terapiassa ja kaupassa. Viihdyin päivän ja osan iltaakin sohvalla Sue Graftonin kirjan parissa. (R niinkuin raha)  Kun sain sen luettua, siirryin Märtha Tikkasen kirjaan Kaksi, jossa hän käy läpi omaa kirjallista uraansa ja suhdetta mieheensä Henrik Tikkaseen. Sangen mielenkiintoinen kirja!

Tänään olen sairastanut koko päivän. Eli aamulla oli kurkku kipeä ja hiukan lämpöä. Piti mennä torstis-naisten kanssa kuntosalille. (Oikeasti kuntosali ei kyllä kiinnosta pätkääkään, mutta kun olin luvannut . Mikähän päähänpisto oli saanut mun innostamaan muutkin mukaan?) Homma menikin sitten niin, että kun mä en mennyt, ei mennyt kukaan muukaan. (?!)

Olen siis maannut koko päivän sohvalla Tikkasen kirjan kanssa ja nauttinut lukemastani. Jossain välissä otin torkutkin, kun  makaaminen ja lukeminen on kovin rasittavaa puuhaa. Saara kävi Hessu kanssa tuomassa jotain vaatteitaan. Hän oli ollut eilisen ja tän päivän pois koulusta. Ilmeisesti sama tauti kuin mulla. Saaralla se on vaan pitkittynyt, koska hän ei ole suostunut huilaamaan. Nyt aion keskittyä tv:n tarjontaan.