Kun tuo edellisen tekstin sijoittelu tökkii, aloitan uuden samasta päivästä.

Viikonloppunakin ahdisti sen verran, että päätin eilen nostaa Seroquel-annoksen entiselleen. Lääkehän vaikuttaa myös ahdistukseen. Seuraus on tänään ollut se, että olen ollut helkkarin väsynyt. Nukuin klo10:een, söin kiireellä että kerkeisin katsoa Sydämen asialla klo 11. Jäi perjantaina katsomatta. Kävin Harjavallassa katsomassa K:a, olin reissussa noin 2½ tuntia. Ajaessani kotiin väsytti. Väsytti kun olin saanut syötyä. Vasta tämän iltainen Sydämen asialla sai mut virkoamaan. Nyt istun tässä saatuani luettua seuraamani blogit.

Mukavaa miten täällä voi saada itselleen ystäviä. Itse luen mielellään muiden elämästä ja olen löytänyt monen masentuneen ja 2-suuntaisen blogin. Olen saanut niistä itselleni lohdutusta ja toivottavasti olen osannut jollain tavalla tukea jotakuta muuta. Olen miettinyt, että joskus voisi olla kiva tavata ihan kasvokkain ihmisiä, jotka ovat tätä kautta tuttuja. Näin talvella musta ei ole lähtemään minnekään, ei myöskään järjestämään mitään.