Voi h***n h***tti!  Olin kirjoittanut pitkät pätkät kaikenlaista ja sitten painoin jotain väärää nappia ja kaikki katosi!!!! aaarrgghhh! Yritän muistella.

Olin ajatellut mennä tänään keramiikkaan, mutta en ahdistukseltani kyennyt. Ahdistus on pahinta aamuisin, iltaa kohden helpottaa. Yritän olla ilman Opamoxeja. Olen joidenkin ihmisten blogeihin kommentoinut ja neuvonut heitä tekemään vain sitä, mikä tuntuu mukavalta. Niinhän ei  aina voi tehdä, mutta kaikkea ei ole pakko tehdä, aika usein voi kuitenkin mennä sieltä mistä aita on matalin. Yritän itsekin opetella noudattamaan kyseistä neuvoa. Siispä en mennyt tänään keramiikkaan.

Pakko on kuitenkin lähteä kaupungille, mikä ahdistaa mua. En haluaisi olla muiden ihmisten seurassa. Pakko on mennä apteekkiin. Lääkkeet ovat olleet lopussa jo pari päivää. Olin tiistaina menossa hakemaan uusia, kun huomasin että resepti on käytetty. Vein sen mielenterveystoimistoon ja posti toi tänään uuden reseptin.

Eilen Iskun myyjä soitti ja kertoi tuolikaupan kylkiäisenä saamieni Koko-mukien tulleen. Siispä nekin pitää hakea. Enemmän odotan tuolin saapumista. Taidan siirtää kaikki tähän saakka käytössä olleet eri väriset mukit piiloon ja käyttää nyt jonkin aikaa uusia, valkoisia mukejani.

Aamulla soitti pankista joku sangen ystävällinen nainen, joka halusi keskustella mun pankkiasioistani. Lähinnä hän kauppasi uutta lainaa sekä säästötiliä, jolta saa ottaa rahaa neljä kertaa vuodessa. Mulla on kuulemma käyttämätöntä takausta asunnosta, jota vastaan voisin saada luottoa. Voisinhan mä ottaa lainaa, mutta kun siinä on sellainen pikku ongelma, että se pitää maksaa takaisin. Pystyn maksamaan asuntolainani, mutta uuteen velkaan ei ole varaa. Uutta säästötiliäkään ei kannata avata, koska rahatilanteeni on sangen vaihteleva enkä  voi tietää, milloin joudun tyhjentämään tilini.  Asunto on kaikenkaikkiaan aika hyvä sijoitus. Pari vuotta sitten meillä kävi kiinteistövälittäjä arvioimassa asunnon hintaa. Tämän asunnon arvo on noussut 9 vuodessa 40 000 :a!

Nyt pitäisi käydä suihkussa, laittaa pyykkikone päälle, viedä roskat ja lähteä kaupungille asioille. Ahdistaa mennä, mutta on pakko. Täällä oli muutaman päivän mukava talvinen ilma, mutta nyt on lämpötila plussan puolella ja kaikki satanut lumi on sohjona. Ei sitten tulisi lunta ollenkaan, kun se heti sulaa pois!

1182447.jpg

Heitin tänään viimeisen joulukukan menemään.