Täysi päivä, aamusta alkaen. Heräsin klo 7 jonkin hälytysajoneuvon ääneen. Meni tuossa Ruosniementietä tuhatta ja sataa äänestä päätellen. Yritin  epätoivoisesti nukkua vielä puoli tuntia. Kello oli ajoissa soittamassa, koska auto piti saada korjaamolle kymmeneksi. Sieltä menin kalligrafiaan. Ei haitannut mitään, vaikka olinkin ollut 2 peräkkäistä kertaa pois. Harjoittelin sommittelua. Taina (ohjaaja) näytti korttejaan malliksi meille. Upeita.

Kalligrafiasta painelin leipomon kautta suoraan Anun luo kahville. Hänellä oli siellä joku ulkoilupuku, jota hän halusi mun koittavan. Ihan hieno oli, mutta mun rahatilanne ei anna mahdollisuutta mihinkään ylimääräiseen (varsinkaan kun sain laskun auton huollosta...). Anulta terapiaan. Juttelin aika raskaita ja olo tuntui raskaalta. Sieltä hakemaan auto. Koko hommalle tuli hintaa 3 €:a vaille 800!  Nyt sitten kärvistellään ja mietitään, mistä rahat. Onneksi on Visa, että sain lykättyä maksamista kuukaudella eteenpäin ja on aikaa repiä ne rahat jostain. 

Kaupan kautta kotiin. Olin hetken kerennyt olla kotona, kun isä tuli Saaran syntäreitä viettämään. On hiukan venynyt isän kohdalta. Kun hän lähti, menin koirien kanssa lenkille. Sen jälkeen olen venynyt sohvalla tv:n ääressä. Olen armottoman väsynyt! Toivottavasti tämä menee nukkumisella ohi.