Mä kirjoitin pitkät pätkät kaikenlaista ja sit painoin jostain väärästä nappulasta ja kaikki katosi. Varmaan jokaiselle on sattunut samanlaista!   ggggrrrr!!  Yritän kirjoittaa uudelleen jotain siitä.

Olin eilen kirjapiirissä ja jouduin vetäjäksi. Pitkästä aikaa mulla oli sellainen olo, että kuulun sinne. Olin pois piiristä noin vuoden, kun hermostuin erääseen henkilöön. Noin 55-60 v. mies, jolla aivan selkeästi on adhd ja hän on sen lisäksi suuremman luokan narsisti. Voitte kuvitella millainen hän on ryhmässä.  Yritän taas kestää häntä, vaikka eilenkin otti pattiin. Jäin pois myös sen vuoksi, että havaitsin yhtäkkiä, että mitä minä teen siellä keski-iältään yli 65 -vuotiaiden kanssa. Ei heidän ikänsä näy keskusteluissa eikä luetuissa kirjoissa. Henki kirjapiirissä on aina ollut loistava ja huuli on lentänyt.  Luulen että jatkan jälleen piirin vetämistä.

Kirjapiiri sai mut pohtimaan omaa ajankäyttöäni.  Vietän nykyisin aivan liian paljon aikaa tietsikan parissa. Blogien lukemiseen menee oma aikansa eikä siinä mitään, siitä en halua luopua. Tuntuu kuin olisin niiden kautta saanut itselleni uusia ystäviä.  Välillä pelaan spideria älyttömän kauan. Se on huono asia. Sitten saatan surffailla ties missä. Olenkin ajatellut lyhentää tietsikka-aikaani ja käyttää sitä vaikka lukemiseen. Aikaisemmin luin noin kirjan viikossa, nyt samaan menee useampi viikko. Haluaisin oikeasti tehdä jotain järkevämpää kuin istua tässä. Erityisesti haluan lisää aikaa lukemiselle. Tää on vain itsestäni kiinni. Blogin kirjoittamista ja lukemista en aio rajoittaa, muuta kylläkin.