Vielä oli muutama koneellinen jäljellä (6), siksi piti nousta aamulla klo 10. Siis että saa kaikki pestyä ennen iltapäivää. Komiasti vaan kuivui paksu petarikin ulkona. Nyt olen pessyt suurinpiirtein kaiken, mitä irti saa. Hyvä minä! heh...

En haluaisi valittaa tätä kuumuutta, kun tuli tuota vedentuloakin valitettua tai ainakin siunailtua, mutta kuumuus vetää mun täysin veltoksi. Hikeä pukkaa ja sitten pitää juoda, maha on kuin potkupallo. Ymmärrän täysin MS-ihmisiä, joille kuumuudesta tulee suoranainen ongelma. Vaikka itselläni ei olekaan ko. sairautta, olen täysin vetämätön. Ehkä asiaan saattaa vaikuttaa tämä kahden päivän huhkiminen sekä myös kelin yllätyksellisyys. Kun kuluu jonkin aikaa, elimistökin kerkeää tottua lämpöön - toivottavasti. Mieluummin lämpöä kuin että tästä syksy alkaisi, kuten joskus kävi koulun alkaessa.

Olen miettinyt, mitä tekisin loppuviikolla. Tytöt ovat  sunnuntaihin saakka isällään enkä koko aikaa haluaisi olla yksin kotona, varsinkin kun ilmat jatkuvat kauniina. Ehdotuksia otetaan vastaan.