Viikonloppu on kulunut yksikseni oikein mukavasti. Perjantaina normaalit siivoukset. Sain itseni jopa pienelle lenkille. Lauantaina olin ummipoikani synttäreillä. Vein hänelle lahjaksi Rottatouille-videon. Olisin itseasiassa halunut itsekin katsoa sen, vaikutti sen verran hauskalta. Ostin myös itselleni erittäin hyvän levyn, jota olen kuunnellut eilisen illan ja tän päivän, kun on ollut sopiva hetki. En jaksa nyt lähteä hakemaan kuoria, kerron levystä myöhemmin.

Olen miettinyt itseni hemmottelemista. Tällä hetkellä tuntuu, että oma tarvitsevuuteni nostaa voimallisesti päätä enkä saa muualta siihen vastausta. Siksi on itse opittava hakemaan asioita, joilla voisi hemmotella itseä ja olla hyvä itselle. Tämä hyvän musiikin kuunteleminen on osa sitä, pääsen sen avulla pakoon  ahdistavia asioita. Niin olen aikaisemminkin vaikeissa tilanteissa toiminut. Jotkut levyt tuovat takaisin muistot esim. ekan sairaalareissun ajoilta, avioeron ajoilta jne.

Huomaan myös itsessäni sellaisen piirteen, että kun masennus on tulossa (ennen kuin edes tajuan sitä), mulle tulee tarve ostaa itselleni jotain. Eli ehkä hiukan jalostuneempaa itsensä hyväilemistä kuin lapsella on tutin imeminen.  Nyt olen keksinyt haluavani tallentavan digiboxin (taisin siitä mainitakin jossain aikaisemmassa bloggauksessa). Olen kylläkin myös taantunut  imemisasteelle: olen syönyt karkkia varmaan enemmän kuin koko viime vuonna yhteensä. Nyt pitää mennä, kun Fitz alkaa.

Otan múuten vastaan ehdotuksia halvoista tavoista hemmotella itseään. : )