Jaa'a, tän päivän perusteella en tarvitse sähköä.Heräsin aamulla virkeänä ja ajattelin hoitaa hommat pois.  Eli jo 10.30 olin matkalla auton katsastukseen, joka ei mennyt läpi johtuen jostain pakokaasun liika.... En oikein ymmärtänyt.  Asia liittyi kuitenkin siihen, mitä olen keväästä asti ihmetellyt eli autoni nykii kummallisesti ja käy epätasaisesti. Tottakai se silloin liittyy jotenkin pakokaasupäästöihin. Mukava katsastusmies neuvoi paikan, jossa voin hoitaa asian. Toivottavasti halvalla! Mun normaalisti käyttämässä huoltoliikkeessä tuntuu jo auton ajaminen huoltohalliin maksavan 100 €:a.

Seuraavaksi köröttelin rengasliikkeeseen. Täytyy sanoa, etten ole aikoihin saanut niin hyvää palvelua mukavan näköiseltä myyjältä. Kaveri osasi flirttailla sopivasti ja käynnistä jäi hyvä mieli. Saisin hakea uudet renkaat jo huomenna, mutta taidan mieluummin laiskotella ja hoitaa asian maanantaina, jolloin mulla on muutenkin asiaa kaupunkiin.

Poikkesin lasitusliikkeessä tilaamassa uuden peilin. Olen jo jonkin aikaa haaveillut peiliä erään lipaston päälle. Liikkeestä löytyi hieno kultainen kehys. Peiliin tulee reunoihin hionta. Sanoisin että aika tyylikäs juttu. Musta on näin keski-ikäisenä tullut erilainen kuin ennen. Aikaisemmin en olisi huolinut huusholliini kultareunaisia peilejä, joissa on vielä kuvioita. Nyt niitä tulee olemaan kaksi.  Siis selkeästi keski-ikäistä touhua.

Sokoksesta hain tällaisen kirkasvalolampun. Toivottavsti se auttaa masennukseen tän kaamosajan keskellä. Viime vuonna mulla oli lainassa ex-anopin lamppu ja siitä oli todella hyötyä. Nyt mulla on sit oma! : )

995689.jpg

Vielä mieltä piristääkseni kävin paikallisessa Citymarketissa ja hain sieltä tarjouksesta kaksi ruusukimppua, joissa oli yhteensä 40 aivan ihanaa ruusua eikä maksanut kuin hiukan alle 8 €:a.

995686.jpg

995687.jpg

Hyvillä mielin siirryn viikonlopun viettoon.